Skellefteå Kraft

Teksup - Hantering av betalterminalärenden

Uppdaterad

Ansvarig för guide: Teknisk Support

Berörda avdelningar: Teknisk Support & E-mobilitet 

Innehåll: Hur vi hanterar ärenden gällande betalterminaler för publika laddstationer. 

Då det kommer in ärenden angående problem med betalterminalen från Dynava till ärendekö "E-mobilitet Teknisk Support" hanterar vi det på följande sätt:

1. Vi kontrollerar hur laddaren presterat och om problem kan ha varit kopplat till en specifik kund. 

2. Vi kan göra en hård omstart av laddaren. 

3. Vi svarar i mejlet att detta är något stationspersonalen på OKQ8 ansvarar för, men att vi kan ta det vidare till OKQ8 för kontroll. 

4. Vi skickar sedan ett mejl till både rasmus.kethmer@q8.dk & martin.Nybleus@okq8.se.

Där ber vi dem kontrollera laddaren och betalterminalen med stationspersonalen på OKQ8.

5. Parkera ärendet så vi ser att vi får respons på mejlet. 

Klart!

warning Created with Sketch.