Teksup - Hantering av betalterminalärenden
Ansvarig för guide: Teknisk Support
Berörda avdelningar: Teknisk Support & E-mobilitet
Innehåll: Hur vi hanterar ärenden gällande betalterminaler för publika laddstationer.
Då det kommer in ärenden angående problem med betalterminalen från Dynava till ärendekö "E-mobilitet Teknisk Support" hanterar vi det på följande sätt:
1. Vi kontrollerar hur laddaren presterat och om problem kan ha varit kopplat till en specifik kund.
2. Vi kan göra en hård omstart av laddaren.
3. Vi svarar i mejlet att detta är något stationspersonalen på OKQ8 ansvarar för, men att vi kan ta det vidare till OKQ8 för kontroll.
4. Vi skickar sedan ett mejl till både rasmus.kethmer@q8.dk & martin.Nybleus@okq8.se.
Där ber vi dem kontrollera laddaren och betalterminalen med stationspersonalen på OKQ8.
5. Parkera ärendet så vi ser att vi får respons på mejlet.
Klart!