Teksup E-mob - Hantering av betalterminalärenden
Ansvarig för guide: Teknisk Support
Berörda avdelningar: Teknisk Support & E-mobilitet
Innehåll: Hur vi hanterar ärenden gällande betalterminaler för publika laddstationer.
Då det kommer in ärenden angående problem med betalterminalen från Dynava till ärendekö "E-mobilitet Teknisk Support" hanterar vi det på följande sätt:
1. Vi kontrollerar hur laddaren presterat och om problem kan ha varit kopplat till en specifik kund.
2. Vi kan göra en hård omstart av laddaren.
3. Vi svarar i mejlet att detta är något stationspersonalen på OKQ8 ansvarar för, men att vi kan ta det vidare till OKQ8 för kontroll.
4. Vi skickar sedan ett mejl till både rasmus.kethmer@q8.dk & martin.Nybleus@okq8.se.
Där ber vi dem kontrollera laddaren och betalterminalen med stationspersonalen på OKQ8.
5. Parkera ärendet så vi ser att vi får respons på mejlet.
Undantaget som finns är om Martin Mybleús skickat ett ärende. Då är oftast betalterminalen redan bytt en gång sedan tidigare. Om vi får in ett ärende från han om problem för en betalterminal kan vi lägga över det på ärendekö "E-mobilitet".
Klart!
